Sunday 2 June 2013

Kerja Aku

Assalamualaikum.....
Pepagi buta nie tak dapat tido lagi nie.....mcm burung hantu la plak.....ssshhhhh hantu2 nie ckp pelan2 sikit....scaryyyyy uuu.....

Aku nie bukan nyer apa.....tumpang tak blh lena nie....haaa nk maklumlah pd korang nie.....Sebagai seorang suri ram aka suri rumah nie, adalaaa buat biz kecil2 lan nie bg menambah duit poket (tengah mengering nie...)....

Setakat sekarang nie service yg aku buat adalah.....jeng jeng jeng...(poyo)....
-Crepe... Ada Durian Crepe, Chocolate Crepe, Strawberry Crepe, Kiwi Crepe.....Yg paling hot ala2 Erra Fazira nie adalah Durian Crepe dgn Chocolate Crepe....mmg jd permintaan ramai....cewaaahhhhh....RM10 jer.....jika korang berminat..... message aku k....jgn malu2 kucing miaw2.....

- Contact Lens from Korea pn ada....nk tgk, blh tgk dlm fb akak....br nk active kan balik blog nie...so tak load pn g....huhu...harga murah2 jer....no no no...bukan buatan China ok......like page akak di  facebook.com/russianaboutique

- Kenduri kawin pn....sapa2 nk kawin, cari orang buat pelamin set, hantaran, catering dgn khemah pn aku urus....no worries be happy...harga berpatutan dan gerenti korang puas ati..... dan mmg cantik okey.....

Sebarang pertanyaan message jer ok....Insyaallah akan di layan sebaiknya.....

Nnti fre2, aku upload kan pic...penat la nk upload skrg...huhu...

Ok la....Nite ouls...... :)

No comments:

Post a Comment