Sunday 8 April 2012

About Me

Salam....Letih sangat hari nie...Hari Sabtu pun nk kena bangun awal pg....keluar g area Sogo tu....Lewat petang baru balik....sampai2 je rmh, terus mandi, buat keja rmh then haaaa nie baru online jap...hehe..

Eh lupa lak nk perkenalkan diri......Saya Amy..berumur 27 tahun....Saya berasal dari Penang dan skrg menetap di Petaling Jaya....PJ di mana?? sshhhhhh rahsia...hehe...
Di sini saya menetap dgn kengkawan...family semua di Penang....errrmmmm bosan la di KL nie...sb takder laut... :) maklumlah saya nie pencinta keindahan laut.. :) uuwaaaaa rindu la kat Penang....huhu...Nk tahu apa yg menarik di Penang?? :-D...... Nnti saya cite ek....

Nak tgk pic saya....haaa tgk bawah nie...comel tak??
haaaaa yg budak kecik sebelah kiri nie adik kiter...... :) yg tgh tu tok kiter... :) hehe tu pic saya masa kecik lu....time2 belemoih...hehe....

haaa....kejap jer masa berlalu...pejam pelik, pejam celik dh 27 tahun saya hidup di atas dunia ini...Alhamdulillah...Allah S.W.T panjangkan umur.... :) cepatkan masa berlalu.....ermmmmm

Ok la....saya nie gemar sgt bihun sup....ntah la apa yg menarik sgt tp mmg menarik la...tambah pula ada kaki ayam...nyam nyam.... ngeeeee.....

Ok....berbalik pada cerita asal.. :) Saya dibesakan dengan mak dan tok...terima kasih utk mak dan tok yang membesarkan amy dan adik selama nie....terima kasih kerana menjadi keluarga terbaik utk kami.......<sedey>.... windu la...... pesanan  saya, hargailah keluarga kita ...
Ok2....nk tgk pic mak kite pulak?? ok2.....jap ek nk upload... :)

taaadaaaa....nie la mak kesayangan kite.....eh yg depan tu na...bkn yg belakang tu....huhu....ngeeee.....
maaakkkkkkk rindu la......

Saya addict pada coffee...huhu....klu tak pekena coffee sehari....peeeerrrhhhhh tak leh buat keja....mcm kena candu..opsssss hehe.....ntah la...rasa sedap dan menu wajib setiap hari.....Saya suka pada kecantikkan malah klu pmpuan cantik pun saya suka tgk... :)







eh eh sapa nie ek....anak sapa la nie.....haaaaa nie la anak makcik yang depan eagle tu....hehehe yg nama dia Elmy Ruziana tu....<mamu jarum stail>...haha... nie la saya......

Sudi-sudi lah berkenalan dengan saya yer....join la blog saya yg tak seberapa nie... :) Selamat berkenalan..... nk out dulu...dh ngantuk la.... :) eh sebelum tu.... nie fb sy... http://facebook.com/ElmyZul add la.... :)

ok esok cont..nk tido...bye2.... salam :)














No comments:

Post a Comment